Tråd: Rohypnol 542
View Single Post
Ser jeg har skrevet at jeg fikk dårlig virkning at 4 stk..

Jeg husker ikke en dritt av hva jeg har skrevet her i denne tråden.. De 2 siste dagene er nesten svarte! Og jeg har ikke blandet med alkohol. Oxy og ryppere. Tror jeg har følt meg fin, og oppført meg normalt. Men jeg er forsatt funky i formen. Blir flau av og lese det forrige laaange innlegget mitt der jeg prater om alt og ingenting

Er det normalt og være rusa i 1-2 dager etter dette? Og når jeg ser på pakningen min, så har jeg vist spist 11 grønne hyppere pluss 18 oxy på 2 dager. Herregud dette kan ikke være sunt.. Nå skal jeg legge meg i sengen og skamme meg i de neste dagene. Nå for det holde med tjall en stund.

De funker bra. Det kan jeg GARANTERE! Men merkelig effekt synes jeg. Dårlig husk, og småkvalm hele tiden. Sikkert kvalm pga opiatene..

De siste dagene har pillebruken min vært litt ekstrem ass. Forstår godt hva dere mener når at det er lett og spise mer og mer når en først er ruset på rohypnol. Satan til et potent stoff.

Føler meg forresten enda mer ruset idag enn igår.. har ikke tatt noe som helst idag, men er helt på vidda.. Er dette normalt?