View Single Post
Sitat av uaexed Vis innlegg
hvorfor du ikke skal stemme PIR.
Vis hele sitatet...
Fordi jeg ikke klarer å ta et parti som har utsagn som: «Begrense lengden på KID-nummer for å hindre unødig frustrasjon ved betaling av regninger.» i sitt partiprogram seriøst.

De skal ha for kampen mot DLD, overvåking og en tåpelig åndsverklov, og jeg kan skjønne at dette er temaer som fenger i enkelte miljøer, men det finnes en haug andre viktige spørsmål jeg ikke finner noe som helst svar på ved å lese kjerneprogrammet deres.

Hva mener Piratpartiet om handlingsregelen? Hvordan bør Norge forvalte pengene landet tjener på oljevirksomhet? Bør det utredes oljeutbygging i Lofoten? Bør man jobbe for/mot EU-medlemskap? Bør man ha en sterk stat eller la private ta større ansvar for flere oppgaver? Hva med kommunesammenslåinger? Helseforetakene? Formueskatt? 11måneders studiestøtte? håndtering av asylbarn?

Når man ikke evner å svare på noe av dette, men heller velger å bruke kjerneprogrammet til å skrive «Tillate legging av fiber i mikrogrøfter.», (noe ISP-er allerede benytter seg av) da avskriver jeg de som et fjolleparti omtrent på linje med Kystpartiet til Bastesen eller DPP med Golden og Antonsen og velger å gi min stemme til et parti som tenker litt større enn "gi oss fiber og piratebay!!!!"
Sist endret av liasis; 6. august 2013 kl. 18:56.