View Single Post
Sitat av mathiasxx94 Vis innlegg
Noen som kan fortelle litt hvordan området er. Du nevner at det er høy musikk Mofse, er det mulig å trekke seg litt tilbake til roligere omgivelser inne på området om man ønsker det? Hvordan er opplegget under festivalen, musikk hele tiden? Utfra det jeg har lest og sett virker det også som det er en del "workshops" eller steder å se andre lage ting. Det blir ikke lite å gjøre selv om det varer en hel uke eller? Dette blir første festival for meg om jeg drar. Litt rart kanskje å velge dette som første festival.

Lurer også litt på om drugsa som selges der er det det blir sagt at det skal være og at det ikke er bøffa ut, hvordan er erfaringene deres der. Er det f.eks. Lsd hvis man kjøper blottere med det eller selges 25x-nbome, DOx osv. som Lsd.
Kan det være lurt å ta med et par EZ test kits eller hva det nå kalles? Tar ihvertfall med en vekt, noe som kanskje kan være greit å ha.

Jeg vet det ble mange spørsmål nå, men jeg ville satt veldig stor pris på svar.
Vis hele sitatet...
Husker jeg rett var det kun en times med med musikk pause om dagen. Selv ble jeg vandt med og glad i musikken så jeg hadde ikke noe problem med å sovne eller slappe av. Så ikke uro deg for det.

De hadde forresten en bod der hvor man kunne teste dopet sitt på. Om de tester syre aner jeg ikke, men tviler veldig sterkt på at du blir lurt når det kommer til dette. Kvaliteten på de forskjellige substansene var bra. Man vet jo aldri, men jeg tror det kommer til å gå bra

Det er masse forskjellige ting å se og gjøre der borte. Mange sosiale og vennlige folk, mye new age ting som er spennende å titte på. Skulle ha gjort mer av det sistnevnte når jeg var der selv. Området er vakkert. Google boom festival og se selv.

Og til slutt. Senk skuldrene dine, ikke planlegg hva du skal gjøre på festivalen osv. Festivalen er fin så dra og ta ting som det kommer.

Your welcome
Sist endret av Mofse; 19. juli 2013 kl. 01:09.