View Single Post
Sitat av kn^tte Vis innlegg
I god tro gir jeg de kortet mitt og de sier at det gikk ut dagen før. Jeg blir forvirret og sier at jeg fylte det opp nettopp for 10 minutter siden.
Vis hele sitatet...
At Flexus-kortene ikke valideres når det står på skjermen at de er validerte, er en kjent sak som har vært omtalt i avisene omtrent hver dag det siste året. Jeg har selv fått bot pga dette, det har noen tusen andre i Oslo også.

Den 29. mai sa Ruter, etter sterkt mediepress, at de skulle gi "amnesti" til alle som hadde fått slike bøter. Jeg sendte klage samme dag, og fikk svar om at behandlingstiden er seks uker. Det er altså fire dager igjen. Jeg er veldig nysgjerrig på om de kommer til å svare noe mer i det hele tatt, eller om de bare sa dette til avisene for å roe ned saken, uten tanke på å følge opp. Det har jo etter hvert blitt Ruters metode på det meste de gjør galt.

Men at vektere er voldelige, har vært i fokus i korte perioder nå og da (spesielt etter at én ble filmet mens han helt uprovosert begynte å dælje løs på en narkoman på Egertorget for noen år siden). Der tror jeg ingenting hjelper. Dette tror jeg dessverre de fleste "aksepterer" helt til det skjer med dem selv.
Sist endret av Ramaskrik; 7. juli 2013 kl. 13:11.