View Single Post
Har selv spillt gitar av og på i nesten 5 år nå, spiller for det meste metal og er helt selvlært akuratt som min bror og morfor, hvor jeg trolig har det fra hehe. Første gitaren min fikk jeg til jul og har den enda, men til pynt hehe. Den første jeg hadde var altså en fernandes av et slag, den andre jeg kjøpte var en Washburn wi100, og etterhvert som broren min kjøpte seg en Synyster gates Coustum Signatur ble jeg kjapt forelska i floyd rose/tremolo og kjøpte dermed en Ibanez rg420eg som jeg er veldig fornøyd med, bortsett fra at floyd-rose systemet på billiggitarer er dritt.. :PP Har begynnt å spille igjenn nå etter en laaang pause, og washburnen blir brukt mest ettersom at Ibanezen ligger med totalt fucka tremolo pluss at Washburnen duger ganske greit å spille på(ettersom jeg spiller metal, bruker jeg en metal-pedal-MetalZone mt-2 btw) Dette var da altså ikke noe særlig til gitar-anbefaling heller min historie, haha! Men til gitaranbefaling derimot: Kjøp ihvertfall skikkelig kvalitet, gibson, fender, Ibanez, shecter eller nokko i den duren der! Har ikke noe spesifikk anbefalinger nu ettersom at jeg ikke har tatt i gitaren eller interesert meg for det på nærmere et år! Men du får uansett ha lykke til med gitar-kjøp!