View Single Post
Sitat av strike841 Vis innlegg
OMG!! Du er så treg at du skulle hatt premie... Er du klar over det! Jeg skal prøve å forklare en siste gang, skjønner du det ikke da så får det bare være. Jeg har ikke nevnt at noen overvåker din IP i det siste innlegget mitt, hvor får du det fra...?? Jeg sa ikke det i det siste innlegget mitt.. Men ja, de kan gjøre det og.....
Vis hele sitatet...
Som jeg skulle sagt det selv, kp for å skrive alt det, noe jeg ikke orket

Tenk deg Misoxeny, hvis du setter opp et nettverk hjemme som logger alt og alle som logget på nettet laster opp og ned (noe put.io gjør). En av klientene til nettverket laster ned en torrent og Politiet elns finner ut av at noen har lastet ned noe på ditt nett. Da har du ingenting å si hvis ikke du har logger, da må du som host (put.io (du)) punge ut bøter, men hvis du leter i loggen din og finner beviser på at det er Ola Nordmann og ikke du som har lastet ned, vil politiet går til klienten (brukere av feks put.io) og du slipper mest sannsynlig bøter, fordi du ikke visste hva de brukte båndbredden din til.

Altså hvis ikke put.io hadde logget alt som skjer hos dem, måtte de betalt mye $$, men siden de har logger slipper de det.

Put.io er i grunn en lovlig tjeneste (slik som BitTorrent), men det er folk som misbruker tjenestene til å gjøre noe ulovlig med, noe put.io ikke ønsker å gjøre.

Derfor anbefaler jeg deg å laste ned fra et fysisk annet sted (ikke VPN, proxy, put.io) som ingen kan relatere til deg, feks en skole, deretter drar du til skolen og overfører filene du har lastet ned offline til en minnebrikke. Da er du nokså safe.
Sist endret av DenNorskeste; 1. juli 2013 kl. 01:01.