View Single Post
Sitat av Animus Vox Vis innlegg
Sikkert flere av dem, men er det virkelig så få som ser at han prøver å si at for noen kan dette oppsettet være verdt det? Han sier ikke at alle med 8k skal kjøpe det
Vis hele sitatet...
Takk! Jeg skjønner det ikke selv... det er noen lysglimt i skyggene, men det er skremmende mange som ikke forstår. Jeg vet ikke om det er inkompetanse eller trolling...eventuelt begge deler. Blir spennende å se hva neste posten til kjerstin handler om.

Sitat av Lima Vis innlegg
Nei vi kan ikke liste opp komponenter til samme pris med samme ytelse phish. Det var heller ikke Ts sitt ønske.
Han lurte på om datan han linket til var verdt 8000kr. Jeg mener nei. Absolutt ikke. Selv om han bare har 8000 kr, så er det da bedre at han sparer opp 2-4 tusen til og får seg en grom data med nye komponenter.
Det som har ført til denne utskeielsen i diskusjonen er dine bastante innlegg på at hardwaren Ts listet opp er bedre en High-end Hw fra idag.
Vis hele sitatet...
Flotte argumenter igjen

Uansett er vi enige om at hvis budsjettet ditt er 8k, så er dette det beste kjøpet? HVIS du skal ha med SSD, 8GB lagring etc.

Jeg tar heller en 3 år gammel HX-850 enn en ny no-name 400W. Jeg eier flere PSU'er fra Corsair, og alle fungerer helt strålende den dag i dag. Jeg har til og med den aller første de lanserte

Jeg har aldri sagt det du påstår at jeg har sagt; jeg har sagt at jeg mener det er en fair pris for det oppsettet. Som andre har prøvd å påpeke; du klager ikke på prisen på en 3 år gammel Audi fordi du kan få en ny Toyota Corolla billigere.