View Single Post
jalig's Avatar
Trådstarter
499
Sitat av kattemannen Vis innlegg
dette er RESPEKTLØST og ekstremt provoserende...... helt greit at syklister har LOV til å vimse rundt i trafikken, men da får de oppføre seg som vanlige folk. det hadde kostet denne underutviklede nordlendingen to sekunder å kjøre til side så taxien kunne komme forbi, men som syklister flest så hadde vel vedkommende et så enormt ego at det skygger for all sunn fornuft.

sånne syklister gjør ingenting annet enn å skape farlige situasjoner i trafikken. når kvinnfolket i videoen fint klarer å oppholde seg i sykkelfeltet ser jeg ingen grunn til at denne idioten ikke skal kunne gjøre det samme, ihvertfall i de få sekundene det tar å slippe utålmodige taxisjåfører forbi.

jeg kan love dere en ting. hvis jeg møter en sånn person i trafikken skal jeg oppsøke vedkommende og pulverisere sykkelen hans i så små biter at jeg kan mate den til kattene mine. kanskje DA får vi litt rettferdighet i verden. for sånn som det er nå, er disse syklistene kun en landeplage for oss andre.
Vis hele sitatet...

Er det ikke bedre å kjøre forbi på en trygg måte, så sakke farten ned å holde 30 km/t eller mindre frem til det klikker for mister midtlivskrise?