View Single Post
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Shingeki no Kyojin og Sword Art Online er to vidt forskjellige, serier, men begge er episke.
Men siden du likte de kan du prøve Black Lagoon, en serie om moderne pirater(ikke kaptein sabeltan sjørøvere, ei heller pirates of the caribien pirater), serien er absurd urealistisk, men måten de forklarer ting på får deg til å tenke over at det faktisk kunne vert mulig. Her er det mye action med russike mafia, samuraier, ex elitesoldater, familiegjenger.
Du kan også prøve deg på Black Rock Shooter(for guds skyld ikke serien, ova'en er 100x bedre), dette er en serie om venskap men er fortsatt mørk og action fylt, har sett den nå 6 ganger og er like bra ennå.
Også har du Madoka Magika, en litt annerledes serie, ekstremt mørk, grotesk og ærlig, men fortsatt en histore som treffer deg, at serien er tegna av shaft gjør heller ikke noe da dette setter de setter en spesiel stemning på serien med sin litt sære tegmemåte.
Gundam SEED, en av mine favoritter, serien har en bra histore, og det skjer mye i hver episode(og serien er på 50+50 episoder!)
Også må vi nevne Magi, en skikkelig eventyr serie, satt i midtøsten vi har masse magi og en skikkelig eventyr følelse.

Andre serier som er verdt å nevne:
Maoyu, angel beats, beelzebub, mnemosyne, to love ru.

Kan også legge til oversikten min, over hva jeg vi se, hva jeg har sett, hva jeg holder på å se og hva jeg har lyst til å se:
http://www.anime-planet.com/users/CrazyRetardedGamer

Sitat av Quix Vis innlegg
Hvis du liker Shingeki så vil jeg tro at Claymore er noe du kommer til å like. Claymore er minst like fett som Attack on Titan.
.
Vis hele sitatet...
Jeg liker ikkr slutten på clamore, virker som om de bare rusha igjennom for å få mest mulig i siste episode, når serien var så detaljert i starten så ødelegger de det ved med siste episode... I mine øyne er uansett ikke claymore på linje med Shingeki, cleymore har liksom ikke samme stemningen.