View Single Post
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Okei, jeg har et par spørsmål til mannfolkene her.

Situasjon nummer en: Du har funnet deg en plass det er rikelig med vakre, feminine thaidamer. Tror du. Den rette "jenta", eller ladyboy, blir med deg videre og det blir cash on hand. Dere starter forspillet. Intense, sensuelle blikk mens dette mennesket går ned på deg. Thaien kan sakene sine. Du vil selvfølgelig se mer av en deilig kvinnekropp. Plaggene forsvinner, og... ballene er dessverre litt for synlig. Saken er at du er hetrofil men du betalte for dette. Hva gjør du?

Spørsmål nummer to: Hva er det som tiltrekker dere ved thaikvinner? Noen spesielle trekk? Beskriv gjerne litt mer detaljert. Dette har jeg tenkt litt på men har aldri tenkt på å spørre.
Vis hele sitatet...

1: Huff, jeg hadde fått panikk. Så hadde jeg dratt på meg buksa og løpt ut derifra. Etter det hadde jeg vel drukket meg så sanseløs dritings som jeg aldri har vært før, for å håpe på at man har glemt det til neste dag. Eller pult 10 andre som jeg visste var jenter.

2: De er lysebrune og tighte. Ikke for mye å bli glad i for å si det på den måten.