View Single Post
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
@ Myoxo;

mulig innlegget mitt fra forrige side fremsto som litt trangsynt eller som en feil framstilling av virkeligheten, jeg vet ikke.. Var kun inntrykket jeg har fått fra øst-Oslo etter å ha vært der. For orden skyld, jeg har aldri bodd der fast, man har vært innom atskillige ganger sporadisk.

Så altså det jeg observerte at jo nærmere man kommer de store blokkene jo mer er (særlig)den eldre garde tildekkende i klesveien. Når det gjelder Grønland er det så som så, jeg har observert full niqab, likeså har jeg observert veldig 'pene' og tettsittende _religiøse_-klær på folk, samt også helt vanlige vestlige klær på jenter også. Så, min observasjon er nok annerledes enn din, men selvsagt har du bodd der fast som du sier så du bør nok kjenne området langt bedre enn meg.

Lurer litt på de setningene dine i innlegget over, om de store dyre husene boende av folk som kler seg veldig tildekkende(?) på Furuset, stemmer dette? Jeg skjønte ikke helt det du mente.. Og er det sånn at det faktisk er (ofte) innvandrerfamilier som eier de store husene rundt kjerka på Furuset/Furuset Allé?
Sist endret av aeon_illuminate; 5. juni 2013 kl. 19:28.