View Single Post
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Kødder du? Riktignok skrevet for en stund siden den der, men det burde være rimelig åpenbart om du leser mer enn det uthevede ordet at det er skole-administasjonen og de andre lærerene jeg sikter til.
Det er svart på ganske utfyllende i flere poster allerede. Du har hatt rundt 3 år på å klare å komme deg forbi førsteposten, så det synes jeg du burde klart. Seriøst, selv med å lese en post i måneden hadde du kommet deg igjennom absolutt hele tråden.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke vært på freak så ofte de siste 3 årene. De andre lærerne, sier du? Mener du de er for pinglete? De har jo ikke laget pensum eller noe selv.
Men det er vel en slag krise for mannsrollen nå til dags. Mannen er ikke lenger på topp. Skal vi havne på topp må vi jobbe minst like hardt som damene.

Jeg vet ikke helt hva man mener når man sier man vil ha en mer manne-vennlig skole. Jeg skjønner jo at man syntes det går dårlig med guttene i skolen, og det stemmer. Det GÅR dårlig med dem. Jeg vet ikke riktig hva årsakene er. Jeg mener man burde forske litt på dette før man hyler om uspesifiserte tiltak.