View Single Post
Sitat av JayL Vis innlegg
Tror det har mye med den mentale forberedelsen du gjør deg, forventningene du har etter å ha kanskje både hørt og lest deg opp på effektene av weed. Når du er ung er jo alt nytt og spennende, og det blir derfor en ekstra spesiell opplevelse, tror jeg.

Det blir nok aldri det samme, fordi du har gjort det før - likt som alt annet her i livet som alltid vil være mest morro første gangen.

Det er derimot dumt å legge opp til at effekten av stoffet skal gi deg en god opplevelse, det er heller hva du gjør med det og hva du gjør ved inntak osv.

Det er dog uavhengig av toleranse, for i går hadde jeg nemlig min første tripp på THC, og jeg har røyka mye i den siste perioden. Det var noe bra greier, Silver Haze. Lå i senga etter en nattings med 2 kompiser. Kjente hele ryggen min vibrerte i senga, det var underlig. For det meste good feeling men det var et par sekunder jeg ikke følte meg så bra.

Dersom du er ute etter en skikkelig good feel må du nok få tak i en skikkelig god strain som noen her skriver - Silver Haze anbefales sterkt.
Vis hele sitatet...
Strain har så og si ingenting å si her i Norge desverre, det har heller noe om hvor bra den er grod og kurert. Har røyket silver haze å den var elendig, pga dårlig grodd, så har jeg også testet en lowrider som var helt syk!