Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av moret Vis innlegg
Du burde vært ute nå egentlig...

Og ja, det er mye stress å gro ute.
Jeg vet ikke helt hvor mange ganger jeg har nevnt dette i tråden men det begynner å bli en del. Kort fortalt:
1.Begynn å gro inne. Spir frøene, la de få litt kjøtt på beina før du setter dem ut i den harde norske naturen.
2.Kjør strains som blir fort ferdige og gjerne beregnet for nordisk klima(finnes raske autoer og bra danske strain her)
3.Cannabis trenger sol, massevis... Nå er det desverre slik at den norske sommeren kan være relativt luneful. Ting kan faile.. massivt...

Du er velkommen til å prøve.
En fordel med potter er at du kan ta dem med inn igjen om shit skulle gå down.
Vis hele sitatet...

Ja, har egentlig fått det med meg. Leste litt om det nå på nswiki også. Stuporsonic seeds, som ble anbefalt for ute, var også dyrere enn forventet. Dêt, kombinert med sure østland-granskogen, stresset med å gro ute ol. gjør for min del at det nesten ikke er verdt det. Spesielt ettersom jeg heller ikke bruker dette selv.

Jeg får ta kontakt med min kjære bror, som da er min kontrollør av sakene. Regner med at han er villig til å la meg sette et skap i leiligheten hans, om han får et par 10g eller 100g.

Igjen, takk for svarene!

Edit : Gikk ned i kjelleren og tok en titt.

Et slags weed-telt (?), aktiv carbon filter, 600w lampe med reflektor og alt, samt alt av slike næring på flasker.

Mangler bare seeds. Jeg ga et bud på 11stk AK-47 fra serious seeds.
Noen som trur detta går bra? Hvordan blir forsendelse osv, kostnader ol?
Hva er normal pris for 11 stk AK -47 seeds?


Enda et spørsmål ; Har ferdig, god weed noen utløpsdato? Får jeg ut 300g blir det jo en god del tid å røyke opp, for en som ikke røyker hver dag.