Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av FirstPrice Vis innlegg
Nå, du har jo laget denne for å skjule det litt. Kanskje fra foreldre, kanskje for kjæresten, gudene vet.

Ihvertfall, uansett så må du ha et luftehull i de, å det må jo STINKE weed herfra til mars?

- Hvordan er det folk løser det med lukta?

Kunne tenkt meg å gro et par planer selv, da jeg synes det er morsomt. Solstikke er liksom ikke helt greia. Røyker ikke weed selv, men broren min og et par kompiser av han gjør, så kommer jo til å gi det til de evnt.
Vis hele sitatet...
Ikke alle planter stinker i veg, men de fleste stinker i blomst..
Joda, når plantene blir større, som de også ble, så måtte jeg ha et luftehull.. Det lagde jeg i bakveggen.. Satt inn en baderomsvifte som trekker luft igjennom gulvet i kabinettet og ut bak.. Du kan også få små kullfilter for små kabinett.. Sjekk ut odorsok for eksempel.. Den jeg brukte Eller du kan sjekke ut ONA gel..


Forøvrig veldig godt forklart av dodecha.. Thumbs up! Husleie, næring, jord, lamper, filter, vifter, potter, frø, strøm og vann må også bli inkludert i budsjettet.. Men man kan selvsagt prøve å lage ting selv slik jeg gjorde med kabinettet, eller kjøpe andre steder enn "spesial" forretningene.. Da kan man spare tusenvis av kroner.. Og politi i norge er også kjent for å kjøre etter kunder har jeg lest..

Hvis du kun vil prøve deg frem med noen auto, så kan du ha dem i vinduskarmen eller ute i skogen kanskje.. Behøver ikke så mye utstyr ute og hvis du ikke skal ha det 100% perfekt.. vekten på min side og frø er forøvrig tørr vekt og ikke vått som mange skriver på sine sider.. For eksempel, mange som sier at du kan få 500 gram fra frøene sine, men de nevner ikke at ca 80% av vekten blir borte når det er tørket.. God markedsføring bare..

Husk at cannabis er weed/ugress, grunnen til at alle skal ha det perfekt er fordi mange tjener kroner på dette når det er høstet.. Så det gror nok uten alle de teknologiske tingene folk "MÅ" ha fra grosjapper

Priser i Norge må andre hjelpe deg med da jeg er i Spania..
Sist endret av Defman; 22. mai 2013 kl. 14:40.