View Single Post
ArbeidsledigProletar
Sitat av amdb73 Vis innlegg
Den første grafen du lenket til er nok det meste grunnet bedre diagnostisering. Men den du har lagt inn som bilde, syns jeg er veldig interessant! Bl.a. legg merke til "spikes"ene rundt år 1968 og 1970. Jeg bare hinter til 68 revolusjonen, og fødselen av hippiebevegelsen. Og det virker som om, Nixons kamp mot narkotika, ga et fall i antall autimediagnoser utover 70-tallet.
Ellers
Den kommentaren her er så dum, og viser hvor lite opplyst du er, at jeg ikke gidder å kommentere den noe videre. Enn begynn å les i naturfagboka, alt vi har i oss er kjemikaljer!
Vis hele sitatet...
Om du skal se bort i fra den første grafen pga. bedre diagnostisering, skal du jo også se bort i fra den andre, kjære deg, tror du de selektivt brukte tall fra kilder som brukte gamle diagnostiseringsmetoder på den andre grafen? Sorryass, tenk igjennomk på nytt.

Når det kommer til den Nixons krig på dop som effektiv dopstopper så blir det litt rart å se en direkte korrelasjon der når man da ikke kjenner bruken, såvidt meg bekjent stupte ikke akkurat bruken av cannabis på 70-tallet. Hadde jeg ikke vært vanvittig lat så skulle jeg ha søkt og leita litt, men nei. Det får holde