View Single Post
Sitat av cyberlink93 Vis innlegg
rart at du sier at tippman har vært helt like i 15 år, da det har kommet nye versjoner av 98 helt siden den kom.
og du mener at tippman bruker mere luft enn andre markører? jeg har nå spilt med personer som bruker alt fra dye, proto, planet eclipse og bt, men kan ikke si at jeg har merka noen forskjell på luftbruk. kommer jo helt ann på hvordan du spiller, løper du rundt og skyter på alt som ser ut som det rører på seg, ja da bruker du MYE luft, men det gjør du med alle markører.

du sier også at man ikke kan spille speedball med tippman markør? har du sett på crossover markøren til tippmann? den er spessielt bygd for nettopp å kunne spille speedball/skogspill om hverandre. har heller ikke hatt noe problem med å spille speedball med tippmann markør


nå skal jeg ikke si at den eneste gode markøren er tippmann, men siden jeg har hatt den lenge, og brukt den til alt det du (og TS) sier, så ville jeg sagt at den er midt i blinken

beklager evt skriveleif

#cyber
Vis hele sitatet...
En tippmann 98 er en tippmann 98. (Tippman 98 custom eller custom pro er en oppgradering) Den er ikke forandret på med unntak av svært få ting. (Aksept for e-grip blant annet.)

Hvis du virkelig mener at en tippmann bruker like lite luft som en dye/planet eclipse da orker jeg virkelig ikke å diskutere med deg.

Hvis DYEn min ikke virker en dag, reiser jeg heller hjem enn å spille med en Tippmann.

Tippmann crossover?


Du kommer uansett til å angre deg hvis du kjøper en Tippmann 98. Garantert. Skal man oppgradere den slik at den er brukende kommer du opp i en pris der du kunne fått MYE mer markør for pengene dine!