View Single Post
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Jeg trodde 17mai var en dag hvor vi feiret friheten vi har her til lands, ikke at vi feiret Norge? Sa hvorfor skal man kun fa lov til a flagge med det norske flagg?

Det bor da mange folk her i landet som ikke er etniske norske, og burde etter min mening fa lov til a flagge med hvilket som helst flagg dem vil, sa lenge flagget ikke representerer noe uetisk eller ulovlig.
Vis hele sitatet...
Det er nettopp det som er problemet, hvordan skal man kontrollere det?
Hvem bestemmer hvor grensen går?
I tillegg så vet jeg at trolig veldig få innvandrere virkelig bryr seg om å ha sitt eget flag, det er nok bare glade for å få bo i et land som Norge.
Men man har alltid ekstremister av forskjellige folkegrupper som tar ting på tuppen... hvorfor bare ikke ha en enkel regel som vi holder, og etter tid blir tatt på som en norm... Det er snakk om 1 dag i et helt år! ALLE ANDRE DAGER får folk springe rundt i gatene med hvilket som helst flag de vil! Det kan for all del ha sin egen liten marsj kalt multikultur dagen eller liknende... men 17. Mai har vært, dagen vi feirer Norge, Norges grunnlov og flagget som symboliserer starten på en ny tid!