View Single Post
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
336
Sitat av Xasma Vis innlegg
Det eneste jeg ikke forstår med denne debatten er hvorfor man ønsker å gå med et annet flagg. Dagen er en feiring av den norske grunnloven, noe som er verdt å feire for alle og enhver som bor i Norge og nyter av landets goder. Andre flagg provoserer like lite som det bryr meg, men jeg klarer ikke legge fra meg tanken om at det er som å møte opp i bursdagsselskap og gratulere feil person hele tiden. Ikke at det er så fryktelig galt, men det blir meningsløst.



Du ser dette som et gyldig argument? Skal vi innføre dødsdom i Norge for irakiske flyktninger(ved alvorlige saker), fordi vi kunne blitt dømt til døden om vi dro til Irak og gjorde et alvorlig lovbrudd? Hver gang det handler om noe sånt, så kommer dette argumentet, uansett for ugyldig det er. Har menneskerettigheter, hvorfor de er viktige og all lære om argumentasjon gjennom 10-13 års gratis skolegang ikke kommet inn? Another child left behind...
Vis hele sitatet...
Hvorfor de har lyst til å gå med et annet flagg enn Norge sitt er irrelevant for diskusjonen, folk må få lov til å ha lyst til alt de vil, men diskusjonen ligger i om de skal få lov eller ikke. Jeg er for, og tidligere innlegg dekker ganske fint mine synspunkter. Kort oppsummert mener jeg at 17. Mai er en feiring av Norge og norske verdier - som frihet. Jeg er generelt for at folk skal få lov til å gjøre ting som ikke skader andre, og å bruke ytringsfriheten og vise sin virkelige identitet på nasjonaldagen er en god måte å nyte friheten vi har i Norge.
Sist endret av ZayCuBez; 26. april 2013 kl. 09:23.