View Single Post
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
At homofili er såpass utbredt i den muslimske verden høres derimot ut som galskap. Konsekvensene av man-love er jo ganske sterke i flere av disse landene... right? At de tør isåfall.
Vis hele sitatet...
Det er jo ganske naturlig når man lever i et samfunn hvor man ikke møter damer overhodet...

.. men ja, det er risiko og enormt stigma å bli ferska... og jeg vet det skjer, for jeg kjenner personlig folk som har pult rundt der.. og jeg har hørt mange påstander om hvor vanlig det er.. alt fra at det er noe "alle" gjør, til at det knapt forekommer... og spør man en muslim så er den vanligste reaksjonen "det finnes ikke homofile muslimer!", noe som er beviselig feil.

.. jeg mistenker at det er omtrent umulig å finne ut av hva realitetene er, hvilke land/områder det er vanligst i etc... er det 1 av 1000 eller 200 av 1000.. jeg vet helt ærlig ikke.. 'The Woman who fell from the sky' av Jennifer Steele prater litt om hvordan det foregår i Yemen forøvrig.. en bok om ei amerikanske journalists opplevelser i landet. Glimrende ærlig bok.
Sist endret av DumDiDum; 25. april 2013 kl. 16:00.