View Single Post
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Prøvde du å si jeg ordla meg på en mindre elegant måte enn du gjorde? For all del, whatever makes you happy. Men når vi først er inne på dette temaet; muslimer og sex... har de lov til å onanere? Og hvis ikke, gjør de det uansett?
Vis hele sitatet...
Åh nei, overhodet ikke. Jeg mente at jeg syntes det er vanskelig å skrive om det... gikk igjennom mange forsøk før jeg fant ok formuleringer der. Jeg er bare takknemlig for at jeg fikk oppbacking på det punktet.

Et tilfeldig google-søk sier "nei", men det gjør delvis et tilfeldig google søk på om kristne kan også (her).

I praksis tror jeg det er fullstendig 100% tabu å prate om det, og at de gjør det i like stor grad som alle andre. Det er også velkjent blant vestlige homofile at det er rimelig enkelt å få seg ligg i den muslimske verden (er ofte spesielle frisører hvor man møtes som sjekkested... i et fullstendig mannsdominert samfunn hvor det er normalt at mannfolk holder hender og har kroppskontakt er faktisk mannesjekking veldig, veldig mye enklere enn alternativet), men det finner du aldri i verden noen som helst muslim som er villig til å innrømme... så hva som er praksis og i hvor stor grad ting skjer er særdeles vanskelig å vite.