View Single Post
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Okei, jeg må bare si at jeg er egentlig er enig med TS, i at de sannsynligvis tenker på oss som "Vesten", jeg og mange (hell, de fleste) andre jeg kjenner tenker på "de landene der nede" som "en" entitet, kan være at jeg og de jeg kjenner bare er eksepsjonelt dumme (sannsynlig). Jeg vet at Yemen og Pakistan er to forskjellige land, for alt jeg vet (og bryr meg om, desverre) så har de dønn identisk kultur.

Ja, jeg har dårlige geografikunnskaper, men jeg egentlig det reflekterer en stor del av befolkningen, ellers tror jeg ikke en veldig stor del av befolkningen i det hele tatt er interessert i og sette seg inn i det, så da kan vi jo bare anta at det stemmer for "de andre" også.


TS: Jeg synes du har gode poenger, og at det er en interessant diskusjon, men selv om noen sier deg i mot med noe du mener er off-topic så mister du mye troverdighet ved å sitte her og kalle folk tilbakestående og diverse andre fornærmelser, det gjør det vanskeligere å ta deg seriøst. Hvis det irriterer deg så mye, så ikke svar på det.