View Single Post
LSHMSFOAIDMT
Bmariuz's Avatar
719
Sitat av Sinnsforvirret Vis innlegg
Jeg prøvde forleden dag dette spillet, for å lære litt om hvordan man spiller mobaspill. Hadde ikke tenkt til å forsette med spillet særlig lenge, da jeg har en kompis som spiller Dota 2 og gjerne vil ha med meg på det. Men i den lille tiden jeg spilte det, så fant jeg fort ut at det hadde det værste "spillersamfunnet" jeg har opplevd. Det er uante mengder med folk som legger skylden, for hver minste lille ting, på hvem som måtte være nærmest. Det går selvfølgelig ann å ignorere det, men når dette skjer hver eneste gang du spiller blir det vanskelig. Jeg spilte kansje 20 kamper og det var ikke en eneste en uten slitsomt tull om hvem som var best/hvor dårlig alle er, selv om vi vant. Vet ikke om dette er blitt tatt opp før, leste ikke gjennom tråden. Selve spillet var faktisk ganske underholdende og lett å komme seg inn i, men jeg skjønner ikke at noen gidder å forholde seg til så mange idioter bare for å kunne spille det. Jeg avinstallerte spillet i stad og har ikke tenkt til å vende tilbake.
Vis hele sitatet...
Er ikke verre enn at du bare muter folk som generelt er irriterende. Om en spiller begynner aa hisse seg opp fordi jeg gjorde noe han ikke var enig i saa far h*n heller bare bli sint.
LoL communitiet er helt jaevlig. Det eneste du kan gjore er bare aa ignorere det.
Logikk preller av som vann paa en ny Gore-Tex jakke. Det blir litt bedre naar du stiger i divisjonene men ja, du maa gjennom mye drittfolk.