View Single Post
Sitat av happy violence Vis innlegg
Hva er deres erfaringer da dere som har blitt tatt?

Er det som regel bare å innrømme straffeskyld, godta en bot på noen tusen og så er det lykke til videre? De kan vel ikke kreve av voksne at de går på pisseprøver og slikt?

Noen som vet hvordan er det med offshore arbeid og cannabis på rullebladet?
Vis hele sitatet...

Hvis du blir tatt på "fersken" eller med ting på deg, og du har null mulighet til å komme deg unna, så er det like greit å sammarbeide med politiet og innrømme at du har feks røyket litt joint.
Fordelen med det er at man kanskje kan få litt strafferabatt, men den er ikke på så veldig mye.
De kan ikke kreve at du skal gå på urinprøve over tid, men da jeg ble tatt (var 20år) så ville de ha meg til å gjøre det, mot at jeg slapp forelegg for akkuratt den delen. Da jeg spurte om hvor lenge det var snakk om sa politiet 2 år, og min mening er at det er det ikke verdt. Tenk å måtte stresse opp og ned til politistasjonen så mange ganger for å spare 3-5000 kr, haha. Ble overrasket at de faktisk spurte meg som var myndig om urinprøvekontrakt. Men så spurte jo samme politimannen om hvordan jeg kunne tørre å ta lsd, da han mente jeg kunne finne på å stikke ut øynene mine i lsd rus. (Da ble jeg ihvertfall overrasket!)