View Single Post
Var på vei hjem i natt fra ett utested. Når jeg gikk hjem gikk jeg litt fortere enn to jenter som var ett lite stykke foran meg. Etterhvert så startet jeg å ta de igjen. Jeg var relativt edru igår. Hadde bare drukket 4 øl på over 4-5 timer. Så jeg var ganske klar i toppen.

Når jeg starter å nærme meg disse jentene. Starter de plutselig å klage på at jeg følger etter dem. Når jeg sier at jeg skal hjem. Tror de ikke på at jeg er fra den nevnte bydelen, fordi jeg var for soss. (Jeg er forresten ikke soss i det hele tatt). Jeg bare gjatta med, trodde først de var useriøse. Etterhvert eskalerte det ganske voldsomt, jeg ble forbanna, og de ble forbanna. Og til slutt var vi inne i en skikkelig krangel. Jeg sa at hvis de hadde så store problemer med at jeg går ved siden av dem, kan dere gå over på andre siden av veien. Det er fortau der også. Det ignorerte dem.

Når vi kommer litt lenger opp i gata. Rett ved der jeg bor. Prøver jeg å krysse dem fordi jeg skal inn til gata til høyre. Rett før jeg gjør dette. Fyrer de opp igjen, enda mer denne gangen. At jeg følger etter dem og at de mener jeg er for soss til å bo her. (Ja, det er er helt absurd). Jeg blir sykt provosert av den elendige holdning demmes. Så jeg svarer noe sånt som dette: "Hva faen er problemet deres. Jeg bor i denne gata. Har dere fuckings mensen eller?"

Etter jeg sa dette klinker dame1 den ene dama hånda si rett i øret mitt. Øret suser enda. Etter at hun hadde gjort det. Tok dame2 tak i håret mitt skikkelig hardt. Jeg kom meg faen ikke løs. Jeg ble bekymra, og prøvde å slå dem i ansiktet. Nå hadde jeg helt panikk fordi det gjorde jævlig vondt. Så jeg slår etter hodene demmes siden jeg vet at det er et sårbart sted. Hun ene treffer jeg tydeligvis rett i nesa. Så bra treff at hun starter å fossblød neseblod, det var også mulig at den var knekt. (FIkk vite det senere). Jeg prøvde selvfølgelig ikke å knekke noe nese, jeg prøvde bare å komme meg løs. Hun andre dama blir fly forbanna av dette, tar tak i håret mitt enda hardere, nå prøver hun å dytte meg mot døra til en 7/11. Jeg klarer akkurat å verge hodet mitt slik at det ikke smadret inn i glasset. Det kunne blitt veldig stygt. Jeg starter å dunke på døra til 7/11, prøver å rope om hjelp. En av de som jobber der kommer ut. Da slepper dame2 endelig. Jeg reiser meg, og prøver å komme meg langt vekk.

Akkurat da, kommer det selvfølgelig en politibil kjørende forbi. Jeg løper til politibilen fordi jeg er redd for hva dame2 kan finne på. Når politimannen kom ut av bilen sa jeg at de to jentene ikke ville stoppe å plage meg. Han ignorere meg egentlig helt. Går bort til dame2, tar henne med inn på 7/11. Snakker litt. Så kommer han ut, smeller på meg håndjern uten at jeg får lov å si noe som helst. Mens dette skjer ligger dame1 med muligens brekt nese i veikanten.

Etter dette blir jeg kjørt til glattcelle, hvor jeg på tilbringe 16 timer uten å få noe som helst informasjon. Etter dette måtte jeg inn til avhør, hvor jeg forklarte omtrent det samme som står over her.

Jenta som blødde. Hadde anmeldt meg å mener at jeg bare kom ut av det blå og slo henne ned. Det fikk jeg vite fra etterforskerne når jeg var på avhør.

Jeg nektet straffeskyld på at jeg hadde slått henne, fordi jeg mener det var selvforsvar. Jeg har aldri møtt så sprø mennesker før.

Så, hva skjer nå? Havner jeg i trøbbel? Greit at de er jenter. Jeg er en dude på 178 og veier bare 55 kilo. Jeg har ikke så mye å stille opp med, selv for jenter, dessuten var de to. Jeg følte meg faktisk truet, fordi de hadde enten drukket litt for mye eller hadde en skrue løs. Eller kanskje begge deler.

Hva vil politiet gjøre? Jeg har aldri blitt dømt før, eller hatt noe problemer med politiet. Dette var min første tur på glattcella. Jeg har også en jobb som krever plettfri vandel, så hvis de jentene får viljen sin er jeg ganske fucked. :/

Jeg insisterte også på at de tok en promilletest av meg på politistasjonen, for å utelukke at jeg var drita eller påvirket av andre stoffer. Men det ignorerte dem også.