View Single Post
Dette her er litt morsomt. håper den ikke raser altfor mye ned. har planer å selge litt unna.
Trodde ikke det var lov å snakke om SR på dette forum? hmmmm

Plutselig sto saldoen på 0,54btc fikk helt panikk og trodde noen hadde hacket seg inn på pcen min. så viste det seg at det bare var bugg i systeme. Huff nesten jeg fikk panikk

Sitat av NorwayBM Vis innlegg
Jeg har lurt litt på det selv. Ettersom vanskelighetsgraden øker, så krever det mer investering i infrastruktur for minere (strøm og hardware). Er ikke minerne avhengig av å få tilbake en viss sum for sitt strev for å fortsette, så hvis verdien av en btc synker i dass, så slutter de rett og slett å mine. Går vanskelighetsgraden ned da eller? For å kompensere for dem som slutter?
Vis hele sitatet...
Av det jeg har lest, så vil mining i gi mindre utslag iforhold til hvor mange btc det er ute. Tror ikke det baserer seg på verdien. den siste mnd har vært heeelt syk også da! tror ingen forventet at den skulle holde seg så langt opp så lenge heller. Kontoen min gikk opp 200-300 usd i minuttet igår. og jeg er ikke overasket over nedgangen idag. men jeg selger før vi treffer 100 blank