View Single Post
DiscoDingo
Lucy In The Sky's Avatar
Trådstarter
Så bra! Glad jeg kunne bidra med noe via denne tråden. Det finnes veldig få som snakker om at de har prøvd eller bruker heroin på dette forumet. En ærlig rapport tenkte jeg ville tilfredsstille nysgjerrigheten til mange. Og til de som tenker at "men Lucy ble jo ikke avhengig..". Det var hvit heroin, og vi overdoserte. Jeg fikk Heroinnedtur som om jeg hadde gått på det i lengre tid. Så, jeg fikk et spark i trynet med andre ord. Tviler på at jeg ville blitt hektet på opiater uansett, egentlig. Med mindre jeg ble utsatt for en ulykke og hadde kroniske smerter. Smerter var det som fikk meg til å snorte litt Subutex etter denne opplevelsen. Og det er pokker meg grusomt. Man er dårlig i flere dager, og rusen er dritkjedelig. Beveger du deg blir du bare kvalm og uggen. Og det klør. Bare akkurat sånn at det er irriterende. Skal være helt ærlig, og ingen piller som Oxy og Sub slår fengen av Heroin. Men i mine øyne er rusen av alt sammen bare søppel. Liker ærlig talt bedre ting som faktisk gir meg litt i ettertid. Slik som LSD og sopp.