View Single Post
Hvis snøskutere skal være forbudt fordi det ødelegger naturen, da bør ATV ihvertfall være forbudt! For DE ødelegger virkelig stier og naturen i fjellet.

Det hele er rett og slett bare tåpelig. Det er mer enn nok plass til både skigåere og snøskuterkjørere (ihvertfall i Nordland og oppover troms/finnmark)

Skigåerne begrunner med at skutere lager så mye støy. Seriøst, er dere 90 år gamle kjerringer som ikke tåler lyd!? At støy skal være hovedgrunnen til at skuterkjøring er ulovlig er rett og slett bare latterlig og jeg regner ikke det som en seriøs grunn for at det skal fortsette å være ulovlig. Nå må Norge seriøst skjerpe seg, for nå blir vi beskyttet mot ALT. Det er direkte heslig at landet vårt styres av noen bittre byklyser som sitter å lager regler og lover om ting de ikke har peiling på. (f.eks. skuterkjøring) Tør vedde på at de som lagde den regelen satt i oslo i fin-dressen sin og har aldri sett eller prøvd en skuter. Vår kjære barnehage-tante Jens er heldigvis ferdig til neste valg.

Og du Mith: At skutere kan gjøres om til turisattraksjoner i kommunene er BARE bra. Hvertfall for min kommune her i Nord. Flere turister = inntekt for kommunen.
Er så jævlig lei av de meningene dine Mith at egentlig vil jeg bare si til deg, stikk av sosialistsvin! Kom deg utafor den byen du sitter i og opp i nord på landet, kanskje du får et nytt perspektiv på ting.