View Single Post
Jeg og 2 andre kompiser, joina en server med lite vehicles og Veteran på, vi fant først en ødelagt bil uten 2 dekk og ødelagte fuel parts, så vi brukte en god stund på og finne deler, vi reparerte bilen og pang der var vi i gang, vi fant en til bil, vi fant en bra spot og være, vi parkerte bilene og bare sjekka område, det var supert. Så vi kjørte med den ene biln alle sammen til barracksa og fikk brae våpen og kjørte tilbake, på turen til bake fikk jeg øye på et helicopter (mv-22) og jeg var den eneste som kunne fly, så jeg hoppet av og tok det, vennene mine kjørte tilbake til plassen også kom jeg og landa det. Neste dag, kjørte vi bilen til barracksa igjen og fikk brae våpen, vi kjørte tilbake og parkerte igjen, etter det tok vi den andre bilen og dro til et kjøpesenter, der fant vi 2 telt som vi tok tilbake til plassen vårres. vi lagde en camp langt inni skogen. vi hadde bilene rundt og masse brae våpen. etterhvert døde en kompis av meg pga zombiene, så måtte jeg kjøre med mv-22,en og hente han, på turn tilbake så vi ennda en mv-22 godt gjemt, jeg marka på kartet hvor den var og ble kjørt ditt etter jeg landa, jeg tok den til plassen og vi hadde 2 nå. neste dag så kom en gjeng med andre folk i en chopper og landa og drepte oss alle og stjelte alt. Snipp snapp ute så var eventyret ute

btw spiller tavianna, hvis du vil joine servern kontakt i pm