View Single Post
Sitat av kallenavnmitt Vis innlegg
Har selv gått på skolen, så lurer noe jævlig på hvem du er
Vis hele sitatet...
Legger nok ikke ut navn og addresse her med det første, hehe.

Sitat av FlyWithMe Vis innlegg
Better safe than sorry. Til alle som synes rektoren er en dritt... tenk hvis en person hadde laget en slik video om huset ditt der familien din bor? Just saying.
Vis hele sitatet...
Hvis noen hadde tatt bilde av huset mitt og kjørt det inn i en iPhone app og trykt på en knapp for å legge til en eksplosjon tror jeg faktisk ikke jeg kunne brydd meg mindre, hadde kanskje ledd litt. Hadde vært noe annet om jeg fant ut at noen skrev de ville komme til huset mitt og skade meg og min familie, da det faktisk er en trussel.

Og den rektoren er virkelig en dritt. Husker enda de utallige gangene hun gikk rundt i friminuttene og "busta" folk for å ha beina på bordet eller å ha sko på inne eller alle de utallige andre totalt unødvendige reglene på skolen der. Hun bryr seg fint lite om elevene og hvordan de har det i skoletiden og svært mye om å vise fram den flotte skolen hennes.

En finner klipp på Youtube fra når Microsoft var inne med kamera i timene og filma for å vise fram den perfekte skolen med perfekt undervisning hvor alt er flott og nytt. Synd de ikke viste fram at alle måtte passe på å ha bordene så og så langt vekke fra veggene for å ikke sette merker, også synd at de ikke spurte en eneste elev hva han/hun synes om skolen. For min del er vel denne episoden her bare en del av hele inntrykket av en rektor som aldri burde fått jobben.