View Single Post
Huff det kan bli litt mye, helst les tråden, de anbefaler max 20 g pr dag, og helst at du spiser kun frem til torsdag om du skal ture på lørdag, kan være for nevrotoxisk med for mye sjokolade.

Og da må systemet nok etterpå være klar for mdma for at det skal takle det bra.

Helst les litt av tråden som jeg linket til

Ting å gjøre på MDMA, noe av det har nok blitt nevnt før, men greit med en oppfriskning

Alt gjøres under peak:
- Se deg i speilet når du peaker, helst kliss naken, du digger deg selv max!
- Connect med forskjellige kroppsdeler, ved å ta på dem, eller ved å forestille deg at du tar inn i kroppen
- Hvis du har hatt vonde skuldre eller andre steder som er skadet eller vondt, funker den over ^^ bra
- Sett deg på jordingsmatte* inne og meditèr, evt på gresset når det er varmt nok ute. Herlig!
- Masser deg selv, masser noen, bli massert. Gi eller få egen fotsoneterapi.
- Si til deg selv "alt blir bedre nå, og jo bedre det blir, jo bedre blir det, og jo bedre blir det"
- Strekk ut overalt - helt rått - gjør også at en slipper nedtur noe særlig.
- Fyll lungene med pust, ta inn enda mer luft noen ganger, hold det inne i 20 sec og slipp ut,
test ut å tøm lungene helt før du drar inn igjen, er som utstrekking, nedturen trenger ikke komme,
fordi du blir takknemlig istedenfor.
- Si til deg selv midt under peaken, at hele livet ditt blir bedre og bedre etter mdma-turen, smør på!!! funker fjell.
- Si masse positivt til deg selv når du ser deg selv i speilet, (affirmasjoner o.l.)
- Om du vanligvis er nervøs for oppkjøring, snakke på en scene, snakke med noen du må men er redd, forestill
deg at du gjør dette under peak, gjerne skriv ned historien slik du vil den skal utarte seg på forhånd
- flyskrekk, forestill deg at du er ute å flyr og føl hvor befriendes det er under peak
- morgengretten vanligvis? si tildeg selv at hver gang når jeg våkner om morgenen føler jeg meg tilfreds,
når jeg våkner føler jeg mer ivrig, jeg elsker å våkne opp om morgenen og føler meg tilfreds og ivrig. Jeg har det gøy, livet er en glede.

Les dette inn på diktafon app på mobilen og spill av, eller lag en mp3 av det som går hele tiden.


Mye spirituell qvasi greier her, men det funker som bare det under peak,
og det kan påvirke livet fremover også om du snakker om fremtiden på en måte.
Eller at du har det nå, noe du vil ha.

Ja, nå har dere vel fått noe å tenke på, nå er det bare å være kreative og tilpass det til ditt liv.

En som så seg selv i speilet skriver:
@ home i catch a glimpse of myself in my mirror, & this catalyzes some reaction deep inside of me. in my heightened state i see (for the first time) my own beauty! trivial though it sounds, it was a mind shattering realization for me, considering in the past mirrors had literally brought me to tears. in my previous experiences w/ MDMA i had always been struck w/ the exquisite beauty of my friends & surroundings, but i had never seen myself through that perceptual lens. i spend a good 2 hours writing down my personal revelations about myself while looking into a mirror, giggling & smiling ear to ear in sheer delight!
Link: http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=181


En liten link om andre tips å gjøre på mdma:
http://ecstasy.org/experiences/trip65.html



Planlegg turen før du gjør det, dvs ihvertfall vær så balansert som mulig før du kjører på,
vet at mdma kaster deg inn i det beste av det beste, men samtidig så er det alltid bra å
få litt orden på livet før du gjør det, for å få enda mer ut av det. Om du er såret eller
forbannet for noe, fix det på en normal måte først, og når du begynner å føle god livsglede
igjen, KAST innpå ;-)

GOD TUR!!!!


*Jordingsmatte = Krøll masse alufolie rundt en spisebrikke, connect en ledning med klype derfra og ut og ned i jorda, eller sett den rett i jordings stilken som er på siden av jordingskontakten, dvs til jord. Å gjøre dette under mdma, føles veldig deilig, nesten som å turen ute, men å være inne, seff ikke samme, men du connecter med jorden ihvertfall. Test om det funker med å gå fra matten og gå tilbake, for å gjøre deg mer sensitiv, så lukk øynene før du tar på matten og føl forskjell. Stå på matten forran speilet, det er rått!!