View Single Post
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Folk bør pokker meg vite hva de skal se etter hvis de skal ta så drastiske tiltak som dette. "Oi, oi! En nattlampe som står på!!!! Må være narkotika dette her, altså. La oss ta kikkerten, og spane på den der mistenkelige naboen med samboer og to små barn!". Ærlig talt. For at plantens fotosyntese skal fungere optimalt trenger de faktisk det blå og røde lysspekteret. Mindre mengder gult og oransje lys. Og i vekstfasen behøver de så klart mest blått lys. I blomstringen er det rødt lys som gjelder. Det verste jeg vet er når folk kommer til konklusjoner uten å sitte på noen som helst kunnskap. Ren idioti som ikke kan beskrives bedre enn med et digert "facepalm". Nei, folkens. Best å kvitte seg med nattlampene fra nå av. Naboene ser at du har fått nye gardiner også.

Når det gjelder politiet. Det kommer veldig an på hvem det er, og ikke minst hvor. Jeg har faktisk møtt stort sett hyggelige politimenn men det er enkelte steder her i landet der de nærmest sparker ned døren din.
Vis hele sitatet...
Kan vell kanskje være det at folk flest ikke er interessert i kunskap om hvordan man dyker cannabis?