View Single Post
Sitat av Yalla Vis innlegg
Det burde være mulig å klare skille mellom cannabisplantasjer og det jeg antar du mener som liksomkriminelle, smådyrkere til eget bruk uten å være så forb hårsår?

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/o...gen/1.10907603

Her er ett ferskt eksempel på at cannabis ikke nødvendigvis er stuereint og liksomkriminelle. Hvordan tror du de 100 chihuahuaene har det på en låve i kuldegrader?
Vis hele sitatet...
Dette var jo en cannabis fabrikk(mer enn 1000planter)... Jeg tror de fleste av oss "legalister" forstår at om man har veldig mange planter og i tillegg driver med annen(og værre) kriminalitet så er det bra at politiet får tak i deg...

Det jeg tror PerPerPer mente var at Grethe Faremo krever at politiet skal fylle en kvote på hvor mange kriminelle som skal tas, og at politiet derfor tvinges til å jakte på "kriminelle", altså folk som dyrker til eget bruk eller bare har en klatt med narkotika i lomma....

Sitat av Novice Vis innlegg
Dette var jo en cannabis fabrikk(mer enn 1000planter)...
Vis hele sitatet...
Og her blandet jeg to artikkler som ikke hører sammen Det sto ikke noe om hvor mange planter som ble tatt i Enebakk(den med hundene), jeg trodde det var den samme som den i Fetsund...