Tråd: Israel i krig
View Single Post
Sitat av bajjaz Vis innlegg
Det var ikke ment som at det er et muslimsk fenomen å stjele ressurser.

Det var egentlig ment som et lite eksperiment du kan utføre på deg selv.
Du kan teste dine egne fordommer på Marokko vs Vest-Sahara målt mot Israel Palestina.
Vis hele sitatet...
Som tidligere nevnt vet jeg ingenting om denne konflikten, men kan sjekke den ut senere. Forstår 100% hva du vil frem til.

Sitat av bajjaz Vis innlegg
Nettopp!
Ingen muslim har noensinne gjort noe vondt mot noen, ihvertfall ikke mot nordmenn.
Og skulle det ha skjedd, ja da må det være et resultat av nordmenns fordommer og hat mot uskyldige muslimer, ikke sant.
Vis hele sitatet...
Vanskelig å se om du mener det, men ja. Til en viss grad i alle fall. Se på f.eks på de fiendtlige muslimske gruppene som i senere tid har oppstått. Vil tro det er et resultat av at alle deres verdier og alt de står for blir tråkket på hver eneste dag av landet de bor og flere andre.
På tross av misnøyen muslimer viser, tas det ikke hensyn, og det skjer igjen, igjen og igjen.

Hvis du ikke mente noe av det du sa, så sa jeg aldri at enkeltmuslimer ikke har angrepet Norge/nordmenn med ord eller handlinger, men jeg snakker om et fysisk angrep som virkelig skremmer. Islam og muslimer kan ikke stå til ansvar for alt som måtte skje blant den muslimske befolkning, på lik linje med at andre folk ikke står til ansvar for hva deres folk måtte finne på å gjøre.


Om et angrep skulle komme fra utenlands vil det mest sannsynlig være et resultat av at Norge blander seg for mye i andre lands business.

Sitat av bajjaz Vis innlegg
Det islamske hatet startet vel med den muslimske fatwaen mot Salman Rushdi, noe som førte til store demonstrasjoner med agressive muslimer som gikk til voldelige angrep mot de som demonstrerte for ytringsfriheten.
Det hele endte med drapsforsøket mot William Nygaard. Rundt 1990?

Og nei, muslimene kom på 1960 tallet og har slett ikke vært her hele tiden.
Vis hele sitatet...
Er usikker på når det hele startet. Klar over at muslimer ikke har vært her heele, men muslimer har vært her lenge før islamhatet tok helt av.

Sitat av bajjaz Vis innlegg
Det er vel egentlig den omvendte konverteringen som er interessant.
"muslimer" som er påprakket navn og religion av foreldrene og ikke tør å komme ut av skapet som intelligente moderne mennesker, av frykt for "ullhuer" som er troende til å ta livet av dem i islams navn.
Jeg kjenner flere slike om ikke tør å stå frem.
Vis hele sitatet...
Det du gjør nå er å kalle muslimer for dumme.
Forsåvidt enig i at islam ikke oppmuntrer til å lage nyeste Iphonen, de kuleste klærene m.m, men kunnskap er svært viktig i islam. Både religiøs kunnskap og generell kunnskap.
Sist endret av Baaaamse; 9. februar 2013 kl. 19:57.