Tråd: Israel i krig
View Single Post
Sitat av bajjaz Vis innlegg
Du runder det hele av med å feilplassere hatansvaret.
Islamhatet kommer vel fra muslimer som sier nettopp det, at de hater oss vantroe, som har krenket med tegninger og bomber.
Vis hele sitatet...
Jeg avsluttet med å opplyse om at det absolutt ikke er et muslimskt fenomen å stjele ressurser, fordi det var slik det ble fremstilt i innlegget jeg svarte på.(om det var dette du tenkte på)

Du sier
Sitat av bajjaz Vis innlegg
-Ingen nordmenn har fått kjenne fysisk på kroppen at de har blitt angrepet av en muslim i Norge.
-Hvis det var tilfelle ville det være greit av nordmenn å hate muslimer.
Vis hele sitatet...
Muslimer har aldri angrepet noen fysisk i Norge. Ikke til den grad det er snakk om her i det minste. Islamhatet lever i sitt beste velgående på tross av dette. Er det greit?

Islamhatet startet lenge før Profetes Ummah, Arfan Bhatti og Mohyeldeen Mohammad.
Før dette var det ikke andre enn Krekar.
Islamhatet, som har blitt en helt naturlig del av det norske samfunn, er ikke noe vi alltid har hatt. Det kom litt "plutselig".
Muslimene har hele tiden vært der, og religionen har alltid vært den samme. Kanskje det er hvordan religionen og menneskene som støtter den opp, blir fremstilt den dag i dag, kontra for noen år tilbake?

Kan du se for deg en rollemodell komme på forsiden av en avis den dag i dag, som promoterer islam?

Slik som dette: http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphoto...29769546_n.jpg


Når en kjendis konverterer til Islam, får man høre om det? - Svært sjeldent.
Blant disse er Yvonne Ridley, en britisk journalist som ble kidnappet av Taliban,
Franck Ribery og Cat Stevens. Sistnevnte er kanskje folk litt mer kjent med. Dette er vel gode historier som vil fange mange lesere?


Det jeg prøver å si er at når det skjer religionen noe godt, eller når en kjendis, som de ellers skriver så mye om, velger å bli muslim, så gir de det mindre oppmerksomhet enn sladder om Rihanna. Skriver en muslim på facebook at han hater vantro hunder, så er det forsidestoff.


Angående hvorvidt man skal hate hverandre eller ikke, synes jeg det beste er om man klarer omgås hverandre, uansett hvor man kommer fra og hva man måtte stå for, men funker det i realiteten?
Så lenge det finnes forskjellige meninger vil det finnes hat.

Jeg støtter ikke opp jødehatet i Norge, og jeg hater ikke jøder andre steder i verden heller, kun fordi de er jøder. Nå har det seg slik at det er jøder som driver utrydning i Palestina, og jødene som står bak dette, unner jeg ingenting godt.
Sist endret av Baaaamse; 7. februar 2013 kl. 21:48.