View Single Post
Sitat av koalafant Vis innlegg
Så er det noen av dere som kan tenkte dere hva det kan være bortsett fra en spøkelse. et spøkelse kan jo umulig rive ned et speil?
Vis hele sitatet...
Gravitasjon? alt som går opp må komme ned, så jeg tror at uansett hvor godt man henger opp speilet så vil det etter en lang eller kort stund falle ned "helt av seg selv"... Se for deg at du henger i speilet, eller trekker det ned på annen måte, uansett hvor godt det henger så vil det jo falle til slutt...

Kanskje huset skiftet temperatur i veggene, som fører til utvidelse og krymping, også forflyttet speilet seg minimalt 2-3hundre ganger.. plusser du på gravitasjon da så er det også veldig ulogisk at det ikke faller...

Og sist, og sikkert minst, lufta dytter på speilet minimalt over tid.. pluss på temperatur forskjeller og gravitasjon, og kanskje litt vibrering når man løper rundt i bygget, så er det heller ikke rart at speilet til slutt falt..

Kanskje noen har tatt på det uten at du vet om det.. kanskje noen har stått nærme også hostet på det... Og det at speilet falt når alle lå og sov er ikke rart, speilet står aldri helt stille, ingenting står helt stille, så selv om det er umulig for oss å se bevegelsene så er det masse bevegelse inne i molekylene eller atomene eller noe som ligner..

Det er iallefall ikke spøkelser Jeg har bodd med folk som ser spøkelser hele livet mitt, plassen jeg var oppvokst er oppkalt etter spøkelsene som "bor der".. Men uansett hvor mye jeg har jaktet og lett har jeg aldri sett eller merket noen..

Var 3 mennesker som så det samme gjenferdet inne i skogen, de løp hylende og skrikende vekk, mens jeg greip kjangsen og spurtet inn i skogen, rett mot der de pekte... Jeg lever enda, og jeg så ingenting, annet enn 3 tragiske mennesker med psykiske problemer, eller noe lignende...