View Single Post
Sitat av Ryehill Vis innlegg
jeg ser dere alle sammen henger dere opp i dette med skole og fremtiden, hva penger og jobb angår. hvis dere IKKE har sett Into the wild >> http://www.imdb.com/title/tt0758758/?ref_=sr_1 anbefaler jeg dere sterkt å se den. mine tanker om fremtiden går langs den snoren der! (finnes på netflix)
pakke sekken og dra fra alt som går i linjene A4 liv. jeg ser ingenting som kan hindre meg i dette.
og uavhengig av denne posten, se into the wild! den har kjempefine verdier og er en gennerelt koslig og spennende film.
Vis hele sitatet...
Cristopher McCandless er da ikke noe godt eksempel for noen. Han dro ut i villmarken mot alle råd selv om han ikke hadde snøring på hvordan han skulle overleve, tok ikke med seg nødvendig utstyr og etter å ha spist giftige bær, døde han i en forlatt buss etter å ha skrevet ned noen ord om dette store eventyret han var på. Mannen var ikke riktig navla og manglet alt som heter sunt vett.

Tror kanskje flere her trekker paraleller mellom deg og hovedfiguren i Into The Wild, Cristopher McCandless. Han hadde også en ekstrem hunger etter å oppleve nye ting, men bit deg merke i at han ikke hadde helt kontakt med virkeligheten. Det han gjorde var i praksis selvmord, selv om han i sine øyne var ute på et fantastisk eventyr, og han hadde åpenbart svært høye tanker om seg selv. Han var på ingen måte den heltefiguren filmen framstiller ham som.
Sist endret av KultNick; 31. januar 2013 kl. 03:10.