View Single Post
Trådstarter
10
jeg ser dere alle sammen henger dere opp i dette med skole og fremtiden, hva penger og jobb angår. hvis dere IKKE har sett Into the wild >> http://www.imdb.com/title/tt0758758/?ref_=sr_1 anbefaler jeg dere sterkt å se den. mine tanker om fremtiden går langs den snoren der! (finnes på netflix)
pakke sekken og dra fra alt som går i linjene A4 liv. jeg ser ingenting som kan hindre meg i dette.

og når dere nevner dette med at alt blir med tanken, så ka jo det stemme på noen plan når det gjelder småting. sånne ting som jeg holder på med nå - mopedlappen etc. det kan bli litt utsetting. men dette er jeg veldig bevisst på og jeg prøver å forandre mentaliteten min rundt alt det her

jeg ser ikke for meg et komfortabelt liv, hvis jeg må leve 100% på penger. jeg er dritt lei penger! penger, penger, penger! jeg nekter å være med på et samfunn hvor jeg trenger penger for å ha et "stabilt" eller "trygt liv".
folk er alt for redde nå til dags for å ikke ha økonomisk trygghet at de så slavisk følger systemet får å ikke havne på gata.

og til deg ru11er. det du sier nå er helt absurd for min del. jeg er ikke syk på noen måte, forklar gjerne hva du mener så jeg skjønner hvordan syk jeg er (?). tyngre stoffer er noe jeg aldri vil blande meg inn i, jeg er ikke dum. for de som går over til tyngre stoffer kand et ofte være fordi de ønsker en mer ekstrem virklighets flukt. dette er jeg ikke interessert i. Jeg kaster ikke bort livet mitt og alt jeg kan bli for en sterkere, avhengihets skapende rus.

jeg ser det er mye skepsis her, men det er bare bra!

på min side vet jeg at jeg kan klare alt jeg vil, for som jeg skrev i slutten av innleget ; "det blir hva man gjør det til". kun DU kontrollerer din egen skjebne.

og uavhengig av denne posten, se into the wild! den har kjempefine verdier og er en gennerelt koslig og spennende film.
Sist endret av Ryehill; 30. januar 2013 kl. 22:47.