View Single Post
Selvfølgelig har du full rett til å dyrke livet på din egen måte, men husk da å ikke la det bli ved ambisjonene og planene.

For de aller fleste i Norge er skole veldig viktig fordi det gir(som nevnt over av Dsverre) en inngangbillett til universitet og høgskole. Og dette er noe som er nødvendig med mindre man er tilfreds med en dårlig økonomi, ble født i rett familie, har flaks eller har en gründerpersonlighet. (Nå utelukket jeg militæret og liknende institusjoner, men regner med ruspolitikken der ikke er noe du kan leve med )

Skal du klare å se kontrasten mellom det å være ruset og det å være edru (Noe som er viktig for å holde et realistisk verdensbilde) er det viktig at du har edrue perioder hvor du får reflektert, helst igjennom meditasjon.

Jeg personlig har holdt godt oppsyn på min personlige utvikling ved å føre logg. Èn gang i uken skriver jeg ned mine ambisjoner, bekymringer, følelser og tanker. På godt norsk kalles dette dagbok(ukebok). Dette lar deg observere hvordan tankesettet ditt forandres og lar deg korrigere deg selv hvis du ser en trend mot det negative.
Sist endret av Katalysator; 30. januar 2013 kl. 18:22.