View Single Post
Sitat av lydmannen Vis innlegg
Interessante holdninger som kommer fram her, jeg skjønner at både Iluwu og iSatan ikke overskuer konsekvensene av sine handlinger. For så være, men jeg slapper ikke av på om jeg betaler for noe eller stjeler det. Hva du velger å gjøre iSatan er din buisniss, men ikke bli sint om noen stjeler fra deg da. Noen stjeler fra deg og jeg vil be deg slappe av moralpoliti, dem som stjal hadde sikkert en god grunn lol...
Vis hele sitatet...
Du stiller et spørsmål for så å komme med en moralpreken til alle som svarer mot din mening.

Jeg betaler ALLTID for indiegames, og lignende. Jeg ser ann hvor fornøyd jeg er med ting som er fra store firmaer som Microsoft, og slike ting. De går med utrolig høye overskudd og vil tjene inn pengene uansett. "Hva om alle tenkte sånn?" Ja, men det er ikke realistisk. Små utviklere og produsenter betaler jeg fordi jeg vet de er helt avhengig av det. Jeg betaler gjerne for ting jeg er fornøyd med.

Men inne på temaet, du bør da slutte å kjøpe klær på billige kjeder, arbeiderene jobber kjempe hardt og lenge for lite lønn og dårlige kår. Samme problemstilling. Mennesker jobber hardt for at du får det kjempebillig, med lite avkastning til de som faktisk lagde det
Sist endret av iSatan; 26. januar 2013 kl. 16:33.