Tråd: Slåssing
View Single Post
Hei i helgen!
De få gangene jeg har havna i bråk(alltid selvforskylt), så har det vært ett sted mellom 2 og 8 "gangstas" som har dytta meg inn i ett hjørne, slått meg i ansiktet og skreket apelyder.
Jeg har alltid stått der og tatt imot et par halvhjerta slag, hørt på apelydene, og gått min vei etterpå(man kommer stort sett til enighet om man ikke slår tilbake).
Flere ganger etter å ha blitt daska i fjeset av "gangstas" så har jeg møtt på såkalte "ekstra-gangstas"(noen ganger
folk jeg "kjenner", som tydeligvis er "ekstra-gangstas"). Disse har sett på mens jeg har blitt daska i fjeset, og lurt på om de skal gå å "grisebanke" daskemennskene etterpå.
Jeg vet ikke helt hva "grisebanke" betyr. I min ordbok betyr det sykehusopphold, men jeg og diverse "gangstas" leser tydeligvis forskjellige ordbøker.¨
Om du noen gang blir angrepet av "gangstas" og velger å slå tilbake, så føler jeg med deg, for da hører du hjemme på institusjon.
Om noen virkelig slår deg, såpass at du detter i bakken, og det er alvor, så reiser du deg og løper. Om du ligger nede og ikke kommer deg opp, så sparker du alt du kan mot baller, ansikt, eller knær, og løper. Om du hverken kan sparke eller løpe, så er du mest sannsynlig bevistløs. Da kommer det en sykebil(ambulanse om man er over 12 år gammel) og henter deg, da kan du skryte til alle vennene dine at du nesten ble drept av russisk mafia.

Selvforsvar 101. Lykke til videre!
(Du får ikke yoloswagpoeng av å sladre til rektor, kjør heller noe ninjaturtlestriks mot slemmingene!)
Sist endret av LaDa; 20. januar 2013 kl. 05:20.