View Single Post
Sitat av Echodius Vis innlegg
Må si at jeg synes det er kjempe artig å lese hvordan du beskriver problemene dine, nesten så jeg savner den tiden da jeg var en ny spiller.

Vil forøvrig si at flesteparten har gitt tips allerede, så du får bare prøve deg fram!
Er vanskelig i starten, men det blir bedre og mer morsomt!
Vis hele sitatet...
Fint å høre at mine problemer lyser opp hverdagen din Spillet i er kjempemorsomt det, men hadde vært fint å vite hva jeg gjør mens jeg har det gøy. Valgte Zilean som champion og etter det har det faktisk gått mye bedre. Føler ihvertfall at jeg bidrar mere enn jeg ødelegger så det må man kunne kalle framgang

Btw, er det noen som kan forklare meg forskjellen mellom Normal, blind pick og Normal, draft pick?

Sitat av L33tenGutt Vis innlegg
-De beste summonerspellsa er Ignite og Flash, ("beste", det varierer). Revive er mer for en mer spesiell taktikk for noen som tjener på det. Heller ta f.eks. ghost før du får flash, eller cleanse.
Vis hele sitatet...
Bruker Revive siden jeg fortsatt får et par unødvendige deaths og da er det fint å kunne komme tilbake kjapt så laget ikke mister hele lanen pga en unødvendig feil fra min side. Vet ikke om det er rett tankegang, men er nå sånn hodet mitt fungerer.