View Single Post
Sitat av ompapa Vis innlegg
Ja da har du vel arbeidsledighetstrygd eller noe annet.

Jeg gjentar: Det finnes ikke en eneste kommune i dette landet som betaler ut 10.000 kr i livsopphold. Ikke en kommune.
Så enten er det blank løgn det du sier eller så roter du med de forskjellige ytelsene/stønadene fra NAV.
Vis hele sitatet...
Jeg går på AAP noe som er normalt om en ikke er i stand til å jobbe.
Regner med henne også gjør det, når du ikke har grunnlag på å leve på sosialen i en alder av 16 år og sammenhengende i 8 år. Da dine foreldre er plikta til å forsørge deg til du er 23 eller noe sliikt. Da bør a jaggu ha god grund altså.
Må jeg ta print scan av kontoen min eller? for å bevise at jeg faktisk får det?.

Men du mener virkelig at ei som har penger til Louis Vuitton produkter, sillikon pupper, botox i hue og rævva har dårlig med penger? Er du helt rar eller? Er du klar over at botox koster opp til 5000,- Silikon opp til 30.000 PER PUPP og Louis Vuitton produkter som faktisk kan koste oppi 100.000,-?
Åh jaa, fy faen, det er jaggu synd på henne! : o

Sitat av etse Vis innlegg
litt offtopic, men er du uføretrygdet grunnet plagene? Og om jeg husker rett hadde du jobb før? I så fall skal du få 66% i uføretrygd, og opptil 6G. Med en normal lønn på 350.000 i året, blir det uføretryget til 15.000 i måneden.
Vis hele sitatet...
Jobbet før ja. Går på AAP å er 50% uføre pga helse.