View Single Post
Etse: Som jeg skrev noen sider tilbake så sliter jeg med noe av det samme som hun gjør, hvor jeg forklarte relativt detaljert en vanlig værdag for meg selv.

De tingene hun skriver hun gjør, shopping, tattoveringer, osv. Er ting en syk person ikke klarer, selv såvidt på gode dager.

Er hun så frisk at hun klarer dette NOEN dager, så kan hun få tilrettelagt arbeid igjennom nav som gjerne er en dag i uken på jobb. eller hver andre uke. Dette er inviduelt fra person til person.

Gjerne les mine andre innlegg i denne posten her, så får du et lite utklipp hvor jeg tar mine erfaringer ifra.(starter på side 2)

Sitat av norboost Vis innlegg
Om jeg skal være helt ærlig tror jeg mitt største problem med dette er at jeg ikke tror på tilværelsen hun presenterer. Det er mulig jeg er en forferdelig person, men jeg klarer bare ikke å virkelig tro på psykiske lidelser som angst og depresjon. "Alle har da vært deppa", tenker jeg, og avfeier dermed at noen skal ha det så sjukt mye værre enn andre.

Jeg vil tro det er flere som tenker på samme måten.
Vis hele sitatet...
Les mitt første innlegg på side 2. Der vil du få et innblikk i mitt liv som psykisk syk med angst og deprisjoner. Å for å si det mildt, så er det MANGEN som har det verre en meg.

Sitat av Frktm Vis innlegg
Nå får du slappe av altså, har selv hatt det helt for jævlig å sliter selv med ting! Men jeg har lært meg å se virkeligheten! Og at livet består ikke av fantasi.

Det Taurean sier ang dyr er faktisk helt rett! Dyr er dyr å du kan ikke bruke dem som en trøst til deg selv på den måten.. Helt greit at hun trøster seg selv med dyra men da får hun jaggu la være å sitte å syte om at hun har så lite penger å rutte med, når hun selv bruker dem opp på dyr, klær, shopping, sminke, å en leilighet på 7000kr i måneden + strøm. Finnes da billigere alternativer å trøste seg med!

Ikke skal jeg snakke så høyt for bruker selv penger så såå fryktelig mye unødvendig, men jaggu sitter jeg ikke å synes synd på meg selv når jeg har brukt opp penga på tv, anlegg, pc sov. Men tar heller til takke med en tørr brødskive eller middagen min kjære mor har vert så snill å laget til meg som jeg kan ta med meg hjem.. Dama har da en kær som hun er samboer med, han bidrar nok i husholdning han også, så sååå lite penger kan hun da ikke ha. Om hun må legge seg sulten og går need fleer kilo, er det jaggu noe feil. Hadde dette vert meg hadde nok min mor sagt stopp, om alt impulskjøpa mine gikk ut over min helse og økonomi til å klare meg for å leva.
Vis hele sitatet...
Du må huske her at det er ikke alle som har såpass oppegående foreldrer..
Hun sier selv at hun har gått på nav siden hun var 16, å tro meg, det er VANSKELIG å få til uten godt grunnlag.

Foreldrene skal være ganske ustabile for at du skal kunne få deg egen leilighet osv "sponset" av nav som 16åring..
Sist endret av Laude; 5. januar 2013 kl. 15:02.