View Single Post
Sitat av Byadinajb Vis innlegg
Hei. Adina her!!

Jeg må si jeg blir utrolig trist når dere dømmer så lett basert på en blogg, hvordan jeg skriver og på utseendet mitt.

Saken hadde nok blitt en annen om jeg så "fæl" ut eller om jeg hadde fysiske skader dere kunne se.

En dag så kommer jeg nok ut med en bok. Har en liten drøm om det, da skal dere få alt på bordet. For det er helheten som gjør det vanskelig for meg å komme meg ut i jobb. Ikke bare dette med nav.

Sliter med andre ting også alt fra barndommen som henger over meg til hvordan min livssituasjon er idag.

Jeg ønsker meg jobb, og kunne godt hatt bloggen som en sidejobb. Jeg har mye av det som trengs for å kunne jobbe, bare synd cv spiller så mye rolle og at psyken tar knekken på meg.

Går ikke på noen medisiner, vil helst klare alt ting selv. Jeg er utrolig lei av å bli dømt på en så frekk måte som dere gjør mot meg av så mange når dere ikke har møtt meg eller har peiling på hva jeg gjennomgår nå.

Jeg har skrevet en kort versjon på bloggen, som dere har lest. Jeg ville skrive mer om alt det andre som opptar meg og mer om nav og psyken men nå vet jeg rett og slett ikke om jeg tørr. Det er mange fæle der ute og dere antar bare. Jeg ønsker å snakke med de som vet, og de som kan noe om..

jeg er ikke pr kåt, jeg ville formidle. Jeg sier ikke nei til å være på topplisten og ikke ante jeg at jeg tok over 1 plass heller. det har vel DERE skyld i forsåvidt.

Jeg avslutter nå med å si at dere må passe dere litt. Nettmobbing er noe jeg ikke er mye fan av og tenk om du var i mine sko... å endelig stod frem og ropte på hjelp.. på en måte. så får du så mye dritt, så mange fæle ting og slengt trusler etter deg. trodde ærlighet var bra jeg, men jeg er nok bare naiv....

Mvh Adina
Vis hele sitatet...
Jeg sier ikke at du ikke er sjuk. Men jeg tipper at dersom NAV hadde tatt fra deg trygden din, så hadde du klart å stå i en jobb. Mennesker i andre land, som ikke har våre velferdsordninger, gjør det hver dag. Det jeg synes er rart er at du klager over å møte fordommer fordi du går på nav, samtidig som du går så aktivt inn for å nettopp skape og opprettholde disse fordommene gjennom bloggen din.