View Single Post
Sitat av Skyfx Vis innlegg
Utdrag fra bloggen hennes:
"Hver 2 uke må man sende inn meldekort. Glemmer man å sende får man ikke penger. Hver måned må man søke om nye penger og frykten for å ikke få ett øre ligger alltid i bakhodet, i tillegg må jeg gå på kurs en gang i uka, jeg får oppfølging av en støttekontakt, jeg må i NAV møter og blir tilbydt det ene og det andre kurset slik at jeg har noe å gå til nå som jeg verken har skole eller jobb. Dette kan jeg igrunn ikke takke nei til heller for da mister jeg også pengene. Noen ganger i mnd går jeg til psykolog for å finne ut av hva som ligger bak angsten, depresjonen og hvorfor jeg er som jeg er. Alt dette må man huske i løpet av en måned og dette er kun NAV. Så er det pliktene hjemme som kaller og en samboer som krever sitt. For en med psykiske lidelser så kan dette bli veldig mye, og det merker jeg, men jeg prøver og gir aldri opp."
Vis hele sitatet...
Er det bare meg, eller er det flere som har en følelse av at personen bak denne bloggen er oppdiktet? Jeg sitter med en følelse av at alt sammen bare er juks, og at bloggens overordnede poeng er å framprovosere en reaksjon, gjøre et poeng.

Heldigvis flere slike typer i verden, enn personen bloggen beskriver. Det ville ikke vært den første "jukse"-bloggen vi har sett.