View Single Post
Beklager, men jeg gidder ikke sitte og lese kommentarer og blogg innlegg fra en (utifra første inntrykk) bortskjemt diva som bare er ute etter oppmerksomhet i flere timer.
Utover det vil jeg bare legge til at du bør faktisk være forsiktig med og kalle folk for skatte snyltere bare fordi de, som hun selv skriver ikke mangler ett øye eller en fot.
Og være deprimert og sucidal kan godt sammenliknes med en dødelig lungesykdom.
Hver dag kan være den siste, har man en dårlig dag kan det tippe over og en ender opp på likehuset.
På den andre siden kan man få medisiner enten av lege eller i form av og leve.
En vet aldri hva fremtiden bringer.
Depresjon er en sykdom, og den bør sammenliknes med andre mer synlige sykdommer.
Eneste er at og være psykisk syk, ihvertfall etter egne erfaringer er mye verre enn og være fysisk syk.

Kan godt være du har rett, Ts. Men en bør være litt forsiktig med hva en slenger ut når en faktisk ikke er sikker.
Personligheten hennes, måten hun skriver og deler hele livet sitt på er for meg uforståelig og hun virker som en person som går langt for oppmerksomhet, så som sagt så kan det godt være du har helt rett.

Ser nå at innlegget kanskje kan bli oppfattet som litt dobbel moral ich, men og gjette på psyken til noen og hvordan de fremstår når det kommer til personlighet er i mine øyner to vidt forskjellige ting, så derfor kan jeg altså kalle hun en bortskjemt diva
Sist endret av Klistermerke123; 5. januar 2013 kl. 08:54.