View Single Post
Sitat av kaan921 Vis innlegg
Hei!

Takk til bamsegutt som forstår situasjonen min, akkuratt som du sier; mobilen min ble ødelagt etter oppdateringen, ikke fordi jeg byttet hos en uatorisert reperatør.

Det er jo nå forskjell på Netcom og Statoil; da dette er to forskjellige temaer og forskjellige "merker". Jeg stolte på Netcom, de sa at jeg burde det; og jeg gjorde det; og ble lurt.
Vis hele sitatet...
Jeg forstår da absolutt situasjonen din, bare ikke fordelingen din av skyld. Det er helt klart at du kan prøve å rette en reklamasjon mot Apple og du kan prøve å klage til verkstedet på at de ikke opplyste deg om at du brøt produsentens vilkår når du reparerte den hos dem. Men å klandre en kundebehandler hos NetCom, som anbefalte deg å få telefonen reparerert på et verksted, hvor du valgte å reparere den hos et verksted som ikke var autorisert, prøver jeg å forklare deg at er helt feil.

Du har to muligheter:

1. Klage til verkstedet som ikke opplyste om at vilkårene til Apple ble brutt ved å reparere mobiltelefonen hos et uautorisert verksted.

2. Starte en reklamasjonssak med Apple, ev. ved å i tillegg klage til Forbrukerrådet.