View Single Post
Sitat av random67489 Vis innlegg
Jeg tror en mann på 47 er ferdig med å diskutere smal litteratur og billedkunstnere over en kaffekopp. Er gjerne lei av at ikke-eksisterende sexliv og kanskje lei av en kone som ikke steller seg og tar var på seg selv. Eller kanskje hun gjør men at naturen har vært hard og nådeløs mot henne. At alt henger og rynkene blir stadig større og cellulittene dypere og kanskje mage og ræv stadig større i omfang. Mens brystene bare blir lange.

Mann47 bytter nok glatt vekk hverdagen mot livets lekenhet i form av an 20 åring. Stram og fin i kroppen og med en umettelig appetitt på sex. Som fortsatt er så ung at hun tror hun kan eie verden og fortsatt har drømmer hun tror på.

Mannen har da venner på egen alder om han ønsker å diskutere smale tema og kan forholde seg til den unge glade jenta som noe friskt som kom inn i livet hans da livet var kommet i en ellers mørk dal. Fuck dype samtaler og politikk. De skal være nakne sammen, drikke drinker nakne i sofaen før han spyler det glattbarberte kjønnet med en halv champagne. Lek og sex er alt en mann på 47 trenger fra en kvinne. Resten er alt forsøkt og blitt gammelt.
Vis hele sitatet...
Wow. Bare wow. Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si...

.. men jeg nøyer meg med at både middel-aldrene og gamle mennesker kommer i nøyaktig like mange varianter som andre mennesker.. det er ikke sånn at når man går over en magisk alder slutter man å være et indidiv.

.. akkurat som at alle unge er forskjellige og ser etter forskjellige ting i livet... og det må da være greit.. og noe man må få lov til uten at dømmende jævler kommer og trer stereotyper ned over hodet på en.
Sist endret av DumDiDum; 15. desember 2012 kl. 15:06.