Tråd: Politiradio?
View Single Post
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Eneste jeg kan finne er kjeltring.com, men der fungerer kun Trondheim, og den har stått stille i mange minutter nå.
Vis hele sitatet...
Det var jo sykt mye inatt da! (var så mye at jeg slang på spoiler)
SPOILER ALERT! Vis spoiler
en dame som rømte fra psykiatrisk (som de sa navn og addresse på) en mann som meldte om en annen person som brant (var vist bare brannskade da, ikke en påtent person).. En ungdom som ble meldt av moren sin for å true med å brenne ned huset, for andre gang(her fortalte de navn, addresse og hva han har gjort tidligere(psykiatrisk og narkotika som jeg husker).. bensinstasjon som ransalarmen gikk på(politi mannen ble redd når eieren av bensinstasjon kom mot politibilen fordi han ikke fulgte retningslinjene, spurte om de skulle ha våpen).. var en leilighet de var på hvor de fortalte at leiligheten var avlåst pga mangel på nøkkel eller noe slikt(kjekt å vite for innbruddstyver)... var mye mer også som jeg ikke husker...


Men jeg lurer veldig på..
Kan de oppgi navn, addresse og tidligere lovbrudd over politiradion? noen ganger sender de jo så vi ikke får høre..
Hvis jeg hører at politiet skal en plass og jeg ringer personen og sier at politiet er på vei, er det ulovlig?